Vakantie aan Thailand en een bezoek aan Dubai - Reisverslagen van Bernie van Lierop - WaarBenJij.nu Vakantie aan Thailand en een bezoek aan Dubai - Reisverslagen van Bernie van Lierop - WaarBenJij.nu

Vakantie aan Thailand en een bezoek aan Dubai

Wij vertrekken op maandag 07 augustus 2017 voor een vakantie vanuit Düsseldorf naar Thailand. We vliegen met een tussenlanding op Abu Dhabi en vliegen daarna door naar Bangkok om daar drie dagen te genieten van de pracht en praal van Bangkok.

Daarna rijden wij door naar Cha Am, waar wij gaan genieten van een strandvakantie aan de Thaise kust, waar wij natuurlijk zeker kennis gaan maken met de cultuur van Thaiand.

Op de terugvlucht maken wij een tussenstop wederom in Abu Dhabi en dan kiezen we ervoor om nog drie dagen in Dubai te verblijven. Heerlijk genieten van deze cultuur en al met al moet dit gewoon een topvakantie voor ons allen worden.

Bernie

Wij zijn een gezin uit het Noord-Limburgse Venray en één van onze grootste hobby's is het reizen. Jarenlang hebben wij in Europa rondgetoerd, maar de wens is om meer van de wereld te zien. In 2017 gaan wij beginnen aan deze eerste reis: Wij gaan naar Thailand en na drie dagen in Bangkok en de strandvakantie bij Cha Am, gaan wij op de retourvlucht nog drie dagen naar Dubai toe om daar te genieten van onze wereldse leven.